15% van deze vrouwen vinden kunstbloemen een goed alternatief voor verse bloemen. (Libelle ) 600.000 vrouwen.
25% vindt het afwisselen van blijvende bloemen een goed idee. ( aanname uit onderzoek Reflower, de duurzame bloemenbieb) 150.000 vrouwen.
10% wil een abonnement afsluiten om toegang te krijgen tot blijvende bloemen. (ABN AMRO Bank N.V. Onderzoek PaaS ontwikkelingen) 15.000 potentiële vrouwelijke B2C abonnnees.
De helft van onze klanten zijn B2B en gelukkig sluiten ook veel mannen een abonnement op Reflower af.
We hebben nu 350 klanten. Ik zie eindeloze ruimte om te groeien! 🎉
Even het marktpotentieel berekenen op een bierviltje.
Er zijn 4 miljoen vrouwen in Nederland tussen de 40-75 jaar (Centraal Bureau voor de Statistiek)
15% van deze vrouwen vinden kunstbloemen een goed alternatief voor verse bloemen. (Libelle )
600.000 vrouwen.
25% vindt het afwisselen van blijvende bloemen een goed idee. ( aanname uit onderzoek Reflower, de duurzame bloemenbieb)
150.000 vrouwen.
10% wil een abonnement afsluiten om toegang te krijgen tot blijvende bloemen. (ABN AMRO Bank N.V. Onderzoek PaaS ontwikkelingen)
15.000 potentiële vrouwelijke B2C abonnnees.
De helft van onze klanten zijn B2B en gelukkig sluiten ook veel mannen een abonnement op Reflower af.
We hebben nu 350 klanten. Ik zie eindeloze ruimte om te groeien! 🎉
The only way is up!