B2B OF B2C? Allebei!

B2B OF B2C? Allebei!

Oh la la....1 miljoen omzet in 5 jaar tijd. Champagne!!
Reflower is het abonnement op kunstbloemen en of die nou bij jou thuis staan, op je werk of bij de dokter, dat maakt ons eigenlijk helemaal niet uit.


Heel vaak hoor ik dat B2B veel interessanter zou zijn als doelgroep dan B2C. Gelul vind ik het. B2B zijn ook mensen die moeten beslissen. Je hebt misschien makkelijker een keten te pakken met meerdere locaties of meerdere boeketten per locatie en het grote voordeel ze zijn altijd open tussen 9:00-17:00 uur. En er komen heel veel mensen op sommige plekken, waardoor we heel veel exposure hebben.

Hoe leuk is het dat ongeveer 40% van onze 1250 boeketten bij mensen thuis op de keukentafel staan. Die er iedere dag van genieten, erover praten. En als ze erop zijn uitgekeken, bestellen ze gemakkelijk een nieuwe vaas met blijvende bloemen op de site.

Ik wil niet kiezen tussen de doelgroepen. Ik ben juist dolblij dat we iedereen blij kunnen maken met onze prachtige bloemen.

Maar eerlijk is eerlijk - als ik dan deze lijst met bedrijven en merken zie waar we al bloemen hebben mogen leveren, dan ben ik retetrots!! OMG. Zoveel mensen die bij deze bedrijven al in aanraking zijn geweest met Reflower, het abonnement op kunstbloemen. Onze impact wordt steeds groter!!

Waar heb jij ze in het echt gezien?

Blijvende bloemen, échte kunst!!

Dank aan alle klanten - B2B en B2C die hebben bijgedragen aan het succes. Aan de verandering. Aan de impact!

Terug naar blog