HET ABONNEMENT OP KUNSTBLOEMEN

Libelle

Voordat ik de duurzame bloemenbieb ben gestart, heb ik jarenlang voor verschillende uitgeverijen, waaronder Sanoma NL gewerkt. Als B2B-marketeer voor bijna alle tijdschriften, van Playboy tot de Donald Duck, voor JAN en Happinez maar ook voor Libelle

Toen zij vroegen of ik met m’n blijvende bloemen een fotoshoot wilde doen voor een bijzonder artikel over slavernij / Keti Koti, heb ik natuurlijk meteen ja gezegd.

Bij het ophalen van de bloemen mocht ik zelf ook nog even op de foto!

Wat ik zo fijn vind, voor deze productie is geen afval gecreëerd. We kunnen alle blijvende bloemen weer opnieuw gebruiken in onze boeketten!!

Natuurlijk hadden ze dit met verse bloemen kunnen maken, ook mooi, maar dan waren die bloemen na 1 dag weer weggegooid.

Los van de kosten, doet het me inmiddels pijn, om te realiseren dat verse bloemen zo lang gekweekt en onderweg zijn en dan na een event in de container belanden. Zo zonde!

Ik hoop dat we in de toekomst nog veel vaker aan dit soort producties en events mogen bijdragen.

DPG Media Nederland WPG Uitgevers Hearst
#zerowaste #b2b #media #events